عاشقشم... عاشق موهاشم...عاشق طرز لباس پوشیدنش...دستاش...چشماش... طرز حرف زدنش...عاشق خندیدنشم...صداش...استایلش...عطرش...وقتی خوش حاله عاشقشم...حتی وقتی خوشحال نیس...☹️وقتی صدام میکنه...وقتی باهمیم...وقتی باهم نیستیم...❌من...عاشقشم...!❤️عاااااشششششق ریحان گلیمم تا ابددددددد + نوشته شده در یکشنبه دوم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 12:34 توسط AMIR | عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 28 آذر 1404 ساعت: 6:51
حس زیبا... حــــــس قشنــــــگیہ ...یڪـﮯ نگرانتــــــ باشہ ...یڪـﮯ بترسه از اینڪہ ،یہ روز از دستتــــــ بده ...سعی ڪنہ ناراحتتــــــ نڪنہ ،حــــــس قشنــــــگیہ …وقتی ازش جــــــدا میشـﮯ ،اس ام اس بــــــدهعزیز دلــــــم رسیــــــد؟قشنــــــگہ :یهــــــو ...بغلتــــــ کنہ ...یهــــــو ...توی جمــــــع ... در گوشتــــــ بگہ :دوســــ♥️ــتــــــ دارم ...بگہ ڪہ حواســــــم بهتــــــ هستــــــ ...حس قشنــــــگیہ ...ازتــــــ حمایتــــــ ڪنہ …آره …!!دوســـــــتــــــ داشت عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 28 آذر 1404 ساعت: 6:51